Veelgestelde vragen

Wij proberen voor jou de ultieme shoppingervaring te creëren op onze website. Hieronder staan een aantal veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan een email met jouw vraag naar info@fashionbyshe.nl. Je mag ook altijd een Whatsappje sturen naar 06-22218105.

Het artikel dat ik zoek is uitverkocht, wat nu?
Als een artikel uitverkocht is of een maat niet meer beschikbaar is dan is het mogelijk om je in te schrijven voor het artikel. Zodra het artikel weer aangevuld wordt dan krijg je een email.

Wat zijn de verzendkosten?

Altijd gratis verzending!   

Het is ook mogelijk om de pakketen aangetekend te versturen. Wil je dat jouw pakket aangetekend verstuurd wordt? Stuur ons dan een email. Hiervoor worden wel extra kosten in rekening gebracht.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje in huis heb?
Bestellingen zullen binnen 2 werkdagen worden verzonden.

Welke betaalmethoden accepteert Fashion by SHE?
Het is mogelijk om te betalen met: iDeal, Credit card en bankoverschrijving.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij Fashion by SHE heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum.

Retourneren is vrij eenvoudig. Stuur de artikelen inclusief de pakbon retour naar onderstaand adres:

Marconistraat 31A
6902GP Zevenaar

Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct teruggestort op de (bank)rekening / creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de betelling. Dit duurt maximaal 10 werkdagen.
Houd er rekening mee dat Fashion by SHE retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.

Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Krijg ik het totaal betaalde bedrag terug?
Na ontvangst van je retourzending, storten wij het bedrag direct terug op de (bank)rekening/creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt maximaal 10 werkdagen.

De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.

Hoe kan ik een artikel omruilen?
Wil je een item omruilen, omdat de kleur of maat niet goed is? Geen probleem. Volg onze normale retourprocedure, maar geef op de pakbon of op een apart bijgesloten briefje aan welke maat of kleur je wilt ontvangen.

Houd er rekening mee dat artikelen snel uitverkocht raken en het dus niet altijd meer mogelijk is om je item te ruilen. Indien dit het geval is nemen wij contact met je op.

Wat doen als de bestelling niet klopt?
Neem dan contact op met ons via info@fashionbyshe.nl of via ons telefoonnummer 06-22218105.