Veelgestelde vragen

Wij proberen voor jou de ultieme shoppingervaring te creëren op onze website. Hieronder staan een aantal veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan een email met jouw vraag naar info@fashionbyshe.nl. Je mag ook altijd een Whatsappje sturen naar 06-22218105.

Het artikel dat ik zoek is uitverkocht, wat nu?
Als een artikel uitverkocht is of een maat niet meer beschikbaar is dan is het mogelijk om je in te schrijven voor het artikel. Je kunt ons dan een berichtje sturen op social media, via de mail of via WhatsApp. Je ontvangt dan een berichtje wanneer het artikel weer voorraadig is.

Wat zijn de verzendkosten?
Standaard €4,95 & bij een bestelling boven de €100,- euro gratis verzending!

Het is ook mogelijk om de pakketen aangetekend te versturen. Wil je dat jouw pakket aangetekend verstuurd wordt? Stuur ons dan een email. Hiervoor worden wel extra kosten in rekening gebracht.

Mogen sale items geretourneerd worden?

Sale items mogen geretourneerd worden, maar tijdens de Magic Mega Sale niet. 

Sale items die worden besteld tijdens de Magic Mega Sale mogen niet meer geruild worden wanneer een item minder dan €20 heeft gekost. Mochten deze items toch retour worden gestuurd, wordt jouw retour automatisch geweigerd en weer terug verzonden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje in huis heb?
Bestellingen zullen binnen 2 werkdagen worden verzonden. Wij doen ons best om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden, als je voor 16:00 uur besteld wordt deze vaak al dezelfde dag verzonden!

Welke betaalmethoden accepteert Fashion by SHE?
Het is mogelijk om te betalen met: iDeal, Credit card en bankoverschrijving.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij Fashion by SHE heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum.

Retourneren is vrij eenvoudig. Stuur de artikelen inclusief retourformulier naar onderstaand adres:

Fashion by SHE
Marconistraat 31A
6902 PC Zevenaar

Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct teruggestort op de (bank)rekening / creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de betelling. Dit duurt maximaal 10 werkdagen.
Houd er rekening mee dat Fashion by SHE retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.

Meer informatie over retourneren? Bekijk hier de retourpagina.

Krijg ik het totaal betaalde bedrag terug?

Bestellingen boven de €100 worden gratis verstuurd. Wanneer dit het geval is, maar een of meerdere artikelen geretourneerd worden en het aankoopbedrag onder de €100 komt, worden de verzendkosten achteraf alsnog in rekeing gebracht. In dat geval heb je dus geen recht op gratis verzending en wordt dit ingehouden op het retourbedrag. 

De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.

Hoe kan ik een artikel omruilen?
Wil je een item omruilen, omdat de kleur of maat niet goed is? Geen probleem. Volg onze normale retourprocedure, maar geef op de pakbon of op een apart bijgesloten briefje aan welke maat of kleur je wilt ontvangen.

Houd er rekening mee dat artikelen snel uitverkocht raken en het dus niet altijd meer mogelijk is om je item te ruilen. Indien dit het geval is nemen wij contact met je op.

Wat doen als de bestelling niet klopt?
Neem dan contact op met ons via info@fashionbyshe.nl of via ons telefoonnummer 06-22218105.

Ik weet niet waar ik de kortingscode in moet vullen?

Wanneer je de gewenste artikelen in jouw winkelmandje hebt staan, staat er rechts een blauw kopje met 'toepassen'. In dit balkje kun je jouw kortingscode invullen. 

Ik heb geen bevestigingsmail of nieuwsbriefcode ontvangen?

Het kan zo zijn dat jouw bevestingsmail terecht is gekomen in jouw spam. Controleer dit altijd even goed. Om de kortingscode van onze nieuwsbrief te ontvangen, moet je eerst een account aanmaken op onze site. Later ontvang je via de mail jouw code die je eenmalig kunt gebruiken.

Ik heb een bestelling geplaatst en gekozen voor 'afhalen'. Wat moet ik doen?

Als je gekozen hebt om je bestelling op te halen in Zevenaar is het de bedoeling dat je zelf een afspraak maakt via WhatsApp of mail. Dan kijken we samen naar een gewenste dag en tijd om jouw bestelling af te halen.